کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

Iranian Red Crescents of Islamic Azad University Of Dezful

اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد دزفول به مناسبت 16 آذر از دانشجویان این واحد دانشگاهی با گل و شیرینی استقبال کردند.

عظیم رضای مرساق رِئیس جمعیت هلال احمر دزفول با عرض تبریک و گرامی داشت روز دانشجو گفت: 16 آذر ماه روز حماسه آفرینی دانشجویان شجاعی است که در راه استقلال وآزادی کشورشان جان خود را تقدیم کرده اند  و این حرکت در سال 1332 نشان دهنده این است که دانشجویان به جز عرصه ی علمی، در همه ی عرصه ها فعال و هوشیار هستند.

دکتر سید علی فاضل زاده معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد دزفول ضمن تبریک روز دانشجو به تمامی اصخاب علم و اندیشه گفت: روز دانشجو همواره نماد استکبارستیزی برای ملت ایران بوده و این روز بزرگ را تبلور بینش ، آگاهی و پیشگامی دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار و بیدادگری بوده است.

امین کوثری کیا دبیر این کانون در پایان افزود: در بعداز ظهر روز 16 آذر دانشجویان خوابگاه های کوثر و اندیشه هدیه ویژه ای از این کانون به عنوان برگزاری اولین دوره آموزشی اطفا حریق با همکاری مربیان با تجربه سازمان امداد و نجات شهرستان دزفول دریافت کردند. در این دوره فشرده دانشجویان با انواع حریق و نحوه اطفا آنها آشنا شده و خواستار برگزاری دوره های گسترده تری در زمینه های امدادونجات شدند..



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی