کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

Iranian Red Crescents of Islamic Azad University Of Dezful

گزارش مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، جشنواره فروش غذای خیریه به نفع کودکان سرطانی برگزار شد.

امین کوثری کیا دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول در حاشیه این جشنواره گفت: این جشنواره ششمین جشنواره فروش غذای خیریه به نفع کودکان سرطانی می باشد که از سوی کانون دانشجویی هلال احمر با همکاری حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.

 



وی افزود: در این جشنواره، داوطلبان کانون دانشجویی هلال احمر در ۲۰ غرفه به طبخ و فروش انواع مواد غذایی نظیر غذاهای محلی، فست فودهای خانگی و نوشیدنی های خنک اقدام کردند.

کوثری، با بیان اینکه در این جشنواره، تمامی آشپزهای داوطلب با هزینه خودشان حضور داشتند تصریح کرد: عوائد این جشنواره در طرحی به نام «رسول صادق» جمع آوری شده و برای کمک به بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه های سنگین درمان را ندارند، صرف می شود.


دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول، هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش روحیه خیرخواهی و نیکوکاری در بین دانشجویان و کمک به تأمین هزینه‌های درمانی کودکان سرطانی شهر دزفول عنوان کرد و گفت: در حاشیه این جشنواره علاوه بر عضو گیری از خیرین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، ایستگاه سلامت با هدف تست فشار و قند خون با همکاری مرکز بهداشت شهرستان دزفول برپا شد.


 

کوثری افزود: بیش از ۳۰ میلیون ریال عواید حاصل از فروش غذاهای این جشنواره به منظور تأمین هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد که در۵ جشنواره قبلی به میزان ۱۵ میلیون تومان غذا به فروش رسید.

شایان ذکر است این جشنواره که در محل دائمی نمایشگاه دانشگاه( روبروی دانشکده فنی مهندسی) برگزار شد و با استقبال بی نظیر دانشجویان مواجه گردید.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۶
کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی