کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

Iranian Red Crescents of Islamic Azad University Of Dezful

کانون های دانشجویی جمعیت هلال احمر باید طبق اهداف تعریف شده اقدام کنند.

امین کوثری کیا دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به نمایندگی استان خوزستان در جمع دبیران کانونهای دانشجویی کشور در اردوگاه مهربندر انزلی در جلسه همفکری که با حضور دکتر حبیبی ریاست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و جناب آقای للکانی ریاست سازمان دانشجویی جمعیت هلال احمر در شهریورماه ٩٥ برگزار شد ، گفت : توصیه من به جوانان هلال احمر این است که  اهداف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر را با دقت مطالعه نموده و به این اهداف به درستی عمل کنند.                                                                                                                                                                            

                                                                                                                                                                      وی در ادامه صحبتهای خود به معرفی و فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد دزفول پرداخت. این دانشجوی جوان معتقد است که کانونهای دانشجویی باید فعالیتهای خود را در قالب برنامه های  عام المنفعه و آموزش های امداد و نجات که هدف بوجود آمدن کانونهای دانشجویی هستند انجام دهند.

در ادامه با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب اسلامی که " دانشگاه مبدأ همه تحولات است " گفت : دوران جوانی دورانِ طلایی رشدِ ابعاد معنوی انسان میباشد که اگر بی اعتنا از این دوره بگذریم دست یافتن دوباره به آن محال است و قطعا دانشگاه ها نقش اساسی در  تحولات و شکل گیری شخصیت انسانها دارند.

کوثری کیا تصریح کرد جمعیت هلال احمر یک سازمان عام المنفعه و بشردوست است و کانون های دانشجویی محل مناسبی برای پرورش روح جوانان بوده  و نقش اساسی در آینده فرهنگی جامعه دارند.

وی در پایان پیشنهاداتی در زمینه ارتباط میان جمعیت هلال احمر و دانشگاه داد،که مورد توجه و استقبال مسئولین و دیگر دبیران کانون های دانشجویی کشور قرار گرفت.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

نظرات  (۱)

سلام
یادش بخیر 
شما اسامی موسسین و دبیران اصلی کانون را فراموش کردید  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی