کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

Iranian Red Crescents of Islamic Azad University Of Dezful

به مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ مانور نجات از ارتفاع و تصادفات جاده ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار گردید.

به گزارش مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، نجات گران هلال احمر شهرستان با همکاری اعضای کانون دانشجویی هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر اقدام به برگزاری مانور نجات از ارتفاع و تصادفات جاده ای نمودند.


نیروهای متخصص امدادی در مانوار نجات از ارتفاع از دیواره ی ساختمان شیخ مرتضی انصاری دانشگاه با ارتفاع قریب به ۱۵متر با استفاده از تجهیزات صخره نوردی اقدام به حمل دونفره مصدوم توسط بسکت و انتقال به مرکز درمانی توسط آمبولانس کردند.






همچنین در بخش دیگری از این مانور، نجات گران پایگاه امداد و نجات بقیه الله الاعظم دزفول با استفاده از دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتور سیکلت امدادی اقدام به نجات و انتقال دو مصدوم که در تصادفی ساختگی دچار حادثه شده بودند به مرکز درمانی نمودند.





امین کوثری کیا" دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزد اسلامی واحد دزفول، در حاشیه این مانور با تبریک هفته هلال احمر گفت: سازمان جمعیت هلال احمر با آموزش نیروهای داوطلب و کارآمد همیشه در حالت آماده باش جهت کمک رسانی به همنوعان در حوادث غیرقابل پیش بینی می باشد.


کوثری کیا" افزود: کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاددزفول با حدود ۷۰ نفرعضو فعال و همچنین بیش از ۲۰۰ نفر عضو آموزش دیده و با برنامه و فعالیت های آموزشی امدادی، عام المنفعه و صلح دوستی تحت حمایت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه در حال فعالیت و جذب نیرو می باشد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی