کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

Iranian Red Crescents of Islamic Azad University Of Dezful

نخستین کارگاه آموزش آشنایی و پیشگیری ویروس کورنا با حضور جوانان منتخب جمعیت هلال احمر استان خوزستان در اهواز برگزار شد


بیژن فتاحی راد در این نشست، پس از تسلیت فاجعه منا و با اشاره به بازگشت حجاج و احتمال انتشار ویروس کرونا گفت: یکی از فعالیت های مهم و کارساز در حوزه جوانان هلال احمر، افزایش دانش علمی و عملیاتی است که برنامه های آموزشی و مهارتی به همین منظور اجرا می شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه اعضای جوان ما به عنوان مبلغان و مروجان سلامت فعالیت می کنند، اظهار کرد: با توجه به صدمات ویروس کرونا، کارگاه آموزشی آشنایی و پیشگیری از این بیماری مهلک با همکاری معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برپا شد.

وی با اشاره به حضور پرشور و پویای اعضای مراکز امور جوانان هلال احمر خوزستان، تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی، مطالبی از قبیل تاریخچه بیماری کرونا و شروع آن در کشورهای دیگر، آشنایی با بیماری کورنا ویروس، نحوه پیشگیری و مقابله با آن و اقدامات انجام شده در برابر بیماری مذکور توسط کارشناسان زبده معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ارائه شد.

فتاحی تصریح کرد: جوانان هلال احمر پرچمداران عرصه نوعدوستی و فعالیت های خیرخواهانه و بدون چشمداشت هستند و امید می رود که در در راستای آگاهی مردم از این ویروس مهلک همانند فعالیت های دیگر گام های استواری بردارند.

بر اساس این گزارش، این کارگاه با حضور یک صد نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان خوزستان و با تدریس عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۹
کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی